Chill kväll

Då vart man hemma igen. Skulle ju in till stan och träna, men självklart var Friskis och Svettis stängt nu mellan torsdag och söndag för de skulle "storstäda" ;s Blev skit sur och ringde till Michelle för att äta pasta buffé eller något. Men sen kom jag på att stan stänger kl 17 på söndagar och då skulle vi inte hinna så blev att vi bestämde att vi ska göra det imorgon istället för vi hade ju egentligen bestämt att vi skulle göra något i helgen. I alla fall så blir det en lugn kväll med familjen. Blir grillning, film och så ska jag spela Legoland snart (a). Det är faktiskt mellan åldrarna 3-18 så mobba mig inte för att jag spelar ett "barnspel". Hihi ,blir kanske någon kvällsuppdatering senare ikväll så vi hörs då!
Pok J♥

Kommentarer
Postat av: en tuffing

WAA DU ÄR TUFF JULLEBULLE :D

nej men din blogg är riktigt bra faktist ska börja följa den :O

// någon du inte vet vem :$

2009-08-04 @ 00:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0