Dålig uppdatering YES

Idag började skolan yao! Kul att träffa alla gamla goingar men fy fan vad tråkigt att säga sig vid en skolbänk igen. Sommarlovet har gått alldeles för snabbt och jag ska sova om en halvtimma eftersom jag som har börjat skolan är tvungen att dra mig upp imorgon runt 5.45. Kill me? Har redan kollat igenom alla lovdagar, lov och såg att jag slutar den 9/6, ännu tidigare! Underbart, så nu har jag något att se fram emot. Me like. Har i alla fall suttit och plattat mitt hår nu länge och kollat på Paradise Hotel, anledningen till att jag plattar det är för att jag inte kommer orka göra det imorgon.

Btw, får snart en ny design av en underbar människa som tar sig tid till att hjälpa mig! Muah
Have it nice så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0