Förlåt för dålig uppdatering.

Som sagt, inte alls meningen men vem orkar sitta inne vid datorn när det är så bra väder ute för en gångs skull? Inte jag i alla fall. Ska berätta lite om gårdagen. Åkte med mamma och bröder till Sillvik, stannade i ungefär 2 timmar och sen tog jag bussen tillbaka till Lilleby badet där Emelie, Lisa, Nathalie och Linn var. De badade mycket men jag ville inte, för kallt för min del.

Efter ett tag drog alla utom Emelie och jag hem, då tvingade Emelie mig att bada.. Men en gammal klasskamrat puttade självklart i mig med en väldans fart och fy fan vad kallt det var.. Sen blev jag i puttad av Emelies killkompisar ett antal gånger. Självklart skrapade jag upp hälen på väg ner i vattnet, och det var inte kul för nu kan jag knappt gå =(

På kvällen åkte vi hem till Emelie, fixade oss. Skulle egentligen på krök hos någon, men det blev att vi åkte till Slottskogen med Jenny och Frida, dock såg vi ingenting så vi gick till Järntorget  där närmaste Burger king fanns. Efter ett tag åkte jag och Emelie hem till henne och soooov =)


det gjorde ont =(


godis påväg hem från frölunda (idag morse)


För säkerhetens skull tog jag på mig bälte också(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0