God kväll!

Hej bloggen. Nu sitter jag här hemma vid den bärbara datorn och tar det väldigt lugnt, spelar farmville på facebook som jag fastnat för totalt! Dagen i kort, skola mellan 8.20 - 14.30. Lugn dag, men framåt sista lektionen höll jag på att dö. Var så fruktansvärt trött så jag höll på att kolapsa och inte nog med det så skulle jag träna efteråt. Höll ärligt talat på att svimma, försökte dricka mkt vatten men hjälpte inte. Tränade vid 16, och kom på att ja inte ätit sen vid 11.. så det var ju inte bra. Så åt hemma här vid 18. Ack ack, skärpning Julia! Tur att jag inte svimma, för det var nära eftersom jag var tvungen att avbryta passet.. jaja, kollat Linas kvällsbok som gick igår på TV, men jag spelade in det. Hoppas ni andra haft en bra dag, det har jag inte haft för mitt humör har svängt lite och har haft mensvärk för er som vill veta det. Så om ni blivit utsatta för mitt agro, ta det inte personligt! ♥




Jenny och Diana på spårvagnen, söta som socker!


Fötterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0