Godmorgon

Nu sitter jag i soffan och kollar på Fantastic 4 tillsammans med min bror, vi är ensamma hemma ett tag. Senare idag ska jag hem till min pojkvän, och det ska bli uuuunderbart för vi har inte setts på 24 dagar. Saknat honom så mycket! Kommer ta tåget 15.40 tror jag men måste in till stan innan för att kolla på underkläder, känns som det var evigheter sen jag köpte eller ens kollade på underkläder, så det ska ske idag. Min häl har i alla fall blivit bättre men den gör fortfarande ont, så vet inte va ja ska ha för skor idag som inte sitter åt. Mamma föreslog crocs, haha.. yeah right


ska man ha dessa i stan? haha

Kommentarer
Postat av: nikki

de brukar ja ha när ja har skoskav xD

fast mina e ganska snygga haha,, dom är roosa men en jätte ljus färg xD

2009-08-10 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0