Grattis Michelle 17 år!

Blev glad idag när jag slapp vara barnvakt för att åka hem till Michelle efter träningen och fira hennes födelsedag lite. Bara jag, Michelle och Sara där, men det var lika mysigt och kul ändå! Var hemma hos henne i ungefär 4 timmar. Michelle fick väldigt mycket presenter för hon är gammal och bortskämd ;D! Hade i vilket fall som helst jätte kul och trevligt, måste göras om snart!♥


Michelle var födelsedags barnet och hon fick 4 väskor, + att hon ska få några till imorgon ;o


Michelle glad ;D


Haha, Sara fick plats i Michelles ena väska ;D




sen kom hon inte loss;o haha och här kom jag in på ett hörn xD

Kommentarer
Postat av: Chelli

Taaaack! För en jätte mysig eftermiddag och kväll! Blev verkligen bättre än vad jag hade trott från början haha! Trodde jag skulle sitta helt ensam hemma haha!



Jag hade det jätte kul! Och tack för presenten! :D

2009-08-20 @ 20:21:03
URL: http://chellibelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0