Hej allihopa!

Nu sitter jag här och spelar Farmville, medans min pojkvän ligger och nanar i min säng. Stackars jobbade 15,5 h igår så tycker han kan få sova. Idag har jag och Johan som sagt varit i stan mellan kl 10-15 och shoppat! Har haft så mysigt med min älskling, mysigare än någonsin! Vi fikade på ett sött café och åt pizza på pizzahut och hade väldigt trevligt tillsammans! Är så lycklig med dig Johan, du är underbaar!

Mysigt café som vi definitivt besöka igen, kmr dock inte ihåg vad det hette =/

 

Johan inne på hobex ;D haha!

en super fin tunika som johan köpte till mig

Tessie 399 ;-

 

ännu en fin tunika jag hittade på rea!

Rut mfl 149;-

 

Dålig bild, men en fin väst hittade jag också!

Rut mfl 249;-

 

letat efter ett sånt här!

Ruf mfl 69;-

 

Sist men inte minst en mascara som jag älskar!

Kicks 175 ;-

 

 

underbar dag!


Kommentarer
Postat av: malin

Vart låg cafeét då? :)

Såg jäkligt gott ut, haha! Var de dyrt?

2009-09-01 @ 17:32:30
URL: http://malincharlotte.blogg.se/
Postat av: Matilda

Naaaajs :D

2009-09-10 @ 10:15:19
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0