Hemma efter heldag i Kungsbacka

Förlåt för dålig uppdatering, har varit iväg sen klockan 9 idag. Min dag har varit helt underbar. Har varit i Åsa med mamma och mina bröder hos mormor och kusiner i deras sommarstuga. Vi hade i alla fall tur med vädret kan jag lugnt påstå. Luckyyy! Har inte badat, för det var det dock för kallt för eftersom solen inte hunnit värma upp vattnet än. Men sola gjorde jag i alla fall. Var mest med min äldsta kusin Emily och det finns nog ingen människa som är så underbar som henne. Lovelovelove. Är helt död just nu, så sitter här framför datorn och slöar, dricker vatten och äter Fingermarie kex.

Btw, hur säger ni kex?

Käx eller chex? haha     

Kommentarer
Postat av: sofia

åååh julia ditt as!! jag blev skit sugen på sånna fingermarie med smör nu :o :o :o tror fasen jag ska köpa det & godis imon:D hihi



btw PH!! jag är sur på thomas -.- jäkla as är han. hoppas han åker ! ;D

2009-08-06 @ 00:17:09
URL: http://emeliessofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0