Hemma hos Lisa

Gick upp ur sängen idag vid 7.30 och fixade mig väldigt lite och tog bussen in till Sahlgrenska för skulle ju till odontologen och kolla så mina tänder fortfarande sitter där dom ska eftersom jag hade tandställning för ett halvår sen. Allt var som det ska och slipade även lite på tänderna i underkäken och det ilade häärligt. Efteråt var det bestämt att jag skulle tränat men Friskis och Svettis var stängt idag, självklart.. Så Lisa kom in till stan och vi åt på Mcdonalds , finally. Sen tog vi bussen, och träffade även Michelle och satt och pratade med henne tills hon skulle av. Nu är jag hemma hos Lisa och lyssnar på hennes fylledrama för 2 veckor sedan, mer får ni inte veta av det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0