Hemma igen

Nu är man hemma efter en heldag med Sandra och jag har haft det super kul! Tänkte beskriva min dag med henne lite, för tidigare inlägg var lite snurriga. Jag mötte i alla fall Sandra (efter mycket snurr) vid 14 kanske(?) och så gick vi hem till henne. Satt framför datorn och snackade lite som sagt. Sen började de krypa i byxorna på oss för vi ville göra något. Jag kunde klara mig med att hyra en film, men dock inte Sandra. Hon ville göra något. Så kom vi överens om att gå på bio och se The proposal för den verkade bra. Så Sandra och jag tog bilen in (eller ah, Sandra gjorde eftersom det är hon som har körkortet^^). Vi såg filmen, och på hemvägen så dunkade vi fjortis och 90tals musik med rutorna nerrullade och sköng falskt, i alla fall jag haha. Så nu är jag hemma efter att ha gått en lerig väg genom skogen. Inte kul. Har suttit med min pappa och bror och spelat Fall out eller något, och jag var inte bra. Inte bra det heller.


Trailern till filmen vi såg idag, verkar den bra?
Det var den!

Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Åh vilken dag vi har haft =D de får inte dröja länge innan de blir av igen ;)

2009-08-04 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0