Julia testar!

Nu för tiden har vi mycket konstiga saker på läpparna och detta nedanför är väll de allra vanligaste känns det som? Jag testar och skriver om det är bekvämt och snyggt, eller bara äckligt och fult!





Bild nummer 1 - Idominsalva
Ja, bilden får ju gärna tala för sig själv. Det är kladdigt och extremt vitt och fult. Många tjejer som går runt så här och jag förstår inte hur ni orkar. Men såklart, ert liv, ert val. Jag använder endast lite ibland, om jag har torra läppar eller så har jag bara det hemma för det känns milt och bra på läpparna.



Bild nummer 2 - Foundation
Detta är det absolut äckligaste jag varit med om. Får man smaken i munnen så känner man för att spy och läpparna blev helt torra och äckliga efter ett tag. Detta ser oftast bara allmänt konstigt ut och jag använder inte detta vare sig hemma eller utanför mitt hem. Använder hellre ett ljust läppstift för att få ljusare eller brunare läppar. Och en självklarhet, detta ska användas i ansiktet, inte på läpparna.



Bild nummer 3 - Läppglans
Väldigt fint på många tjejer men jag passar dock inte i det. Finns olika färger att variera mellan och det är bra. Dock så är det kladdigt och går oftast alltid bort om man äter något. Gäller även bilderna ovanför också. Man känner att man har något på läpparna, och det gillar inte jag!



Bild nummer 4 - Läppstift
Detta är min favorit! Inte färgen kanske, men det sitter så mjukt och skönt på läpparna och det känns varken för kladdigt eller överdrivet. Använder aldrig något på läpparna, men ska nu investera i ett bra läppstift, om jag hittar något dvs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0