Katrin har talat!



Tycker hon har så otroligt rätt i allt hon säger. Förstår inte hur dessa bloggerskor tänker och tror kommer hända med sitt liv? Tror de att de sitter där och bloggar när de är 30 och seriöst tror att alla unga fortfarande se upp till dom? Åh, blir så otroligt frustrerad för allt dessa bloggar handlar om är att provocera. För jag är i alla fall en av de människor som kollar deras bloggar, men inte för att jag ser upp till dom eller liknande, utan för att de är så fruktansvärt pinsamma och man mår nästan dåligt när man läser om vad de gör. "Jag har Sveriges största blogg, se upp till mig liksom", ahhh, orkar inte. Just därför jag gjorde den fjortisbloggen som är lite längre ner. För jag stör mig så mycket på dessa äckliga fjortisar rent ut sagt. Och ärligt talat, skaffa er ett riktig liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0