Långtråkig dag på G

Hej alla som läser min blogg. Idag har jag ingenting att göra, innan var jag typ deppig över det och allt kändes fel men nu känns det ändå skönt att bara vara hemma och slappa och kolla på TV. Så det är inte så farligt ändå. Det ända som är jobbigt just nu är min förbannade häl som jag som sagt har skrapat upp rejält för nu har det blivit varigt, så ska ta något medel i det sen, och det kommer säkerligen göra ont. Men mamma får hjälpa mig med det sen (a) Är i alla fall ensam hemma nu, och kollar på Bring it on som är på kanal 3 just nu. En äkta tjejfilm som passar mig som handen i handsken. Nu är det reklam och därför jag ägnar min tid åt bloggen.

Imorgon ska jag hem till min pojkvän och det ska bli skööönt, =)


♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Hihi den kollade jag också på =P saknar dig, vi får göra nått nu innan du börjar skolan. Bara att skicka ett mess så får vi se va vi kan hitta på =)<3

2009-08-09 @ 19:27:25
Postat av: Anonym

Decivon finns att köpa på apoteket funkar skit bra men även koksalt tar bort varinfekterade ställen

2009-08-10 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0