Liseberg och fest i Frölunda

Igår var jag och sötnosen Camilla på Liseberg och även fast det duggade lite den första timman så var det tur att vi gick just igår för det var verkligen inget folk alls. Så himla skönt för det blev ju bättre väder senare på dagen, verkar som allt folk var på U2? Hörde inte ens att dom spelade.. Är stolt att jag fick med Camilla in på Gasten, men fy fan vad äckligt det var. Haha slutade med att alla "spöken" kunde mitt och Camillas namn, haha. Kållorado var också en höjdpunkt, och tur som var så blev jag knappt blöt, men Camilla blev (a). Hade i alla fall super kul med Camilla och dagen blev verkligen lyckad!

Runt 21.30 tog vi 50 bussen mot Frölunda torg för att möta upp Camillas kompisar. Dock så missade vi bussen som stod precis brevid oss haha. Så det blev att ta taxi några hållplatser för bussen skulle inte gå för ens om 1 timma. Väl framme på festen så hade jag rätt så trevligt och efter ett tag så kom Millans pappa och hämtade oss. Sen sov jag hos Camilla =),


camilla vann stjärnvinst och massa mer på Liseberg, men jag vann ingenting :'(


suddig bild, men här var en glad Kajsa som skulle träffa en viss kille.. ;*


Kajsa och en annan tjej jag inte minns namnet på ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0