Paddlat kanot idag med klassen!

Höll ju på att glömma berätta lite om paddlingen. Som sagt så var vi vid Stensjön och paddlade kanot idag! Paddlade självklart med min kamrat Emelie. Haha, det gick inte så bra för vi åkte in i vassen eller i stenar hela tiden. Så det slutade med att vi paddlade baklänges, och upptäckte att det faktiskt var mycket enklare! Men så hände det som inte fick hända..  Jo, gissa, jag ramlar i. Vi var nästan framme för vi skulle åka hem igen runt 14, och jag gick i i det grunda vattnet för att putta på för vi hade åkt in i vassen (surprised?). Jag får panik för bottnen blev äcklig och slängde mig upp ur kanoten, men på något sätt så tappar jag balansen och ramlar över bord och ner i vattnet ;o


ungefär såhär såg det ut. hahaha :D men kul hade vi allt gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0