Regnig dag

Blev väckt idag av Michelle som ringde runt 11.40, haha och jag låg fortfarande och halvsov lite. Vi bestämde att jag skulle ta bussen in till stan kl 14. Inne i stan så åt vi pasta buffé, shoppade lite och tog det lugnt. Själv köpte man ett linne, rouge, eyeliner och ögonskugga. Hade väldigt trevligt inne i stan och efter några timmars vandrade så tog jag vagnen till Domkyrkan eftersom Friskis och Svettis ligger i närheten. Blev att man gymmade i 40 minuter, inte så mycket men var tvungen att hinna med bussen hem, just för att matcha en annan buss som tar mig hela vägen hem:). Senare blir det nog att gå ut och powerwalka lite. Vi hörs senare!
Pok J♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0