Ska snart ut!

Jag och fylle Lisa ska strax ut och ta oss en promenad i mörkret för att väcka oss själva till liv för vi är trötta. Lisa den bajskorven har ju fortfarande lov fram tills nästa vecka på onsdag och jag är extremt avundsjuk på det eftersom jag redan har en inlämning att börja på i svenska och det känns ju underbart... Not. Idag har vi inte gjort så mycket, vi var med Maria i några timmar fram tills klockan 20 och kollade på Brüno och skrattade åt fjortisar på youtube, det var kuul ;). Efter Maria gått så åt jag och Lisa kräftor och vi har även spelat Monopol för jag tycker det är väldigt roligt haha :$ Måste även tillägga att jag vann, så duktig som jag är! 55 000 hade jag när jag tillslut rånade Lisa på 40 000 eftersom hon hamnade på mitt hotell ;) haha intressant yes.


snygg "seriös" bild från i somras =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0