Tjolahopp!

Sitter hemma nu och spelar Farmville på Facebook, haha är lika beroende som Jenny nu snart för det är så kul. Har ni inte testat det, så testa det nu! Annars har dagen varit bra, hade min första "riktiga" lektion i räddningstjänsten idag och det verkar vara skit kul! Fick testa att spruta med en brandslang och jag kunde inte stå still med den för det var så mycket tryck i den, HAHA. Hade i alla fall jätte skoj med tjejerna på lektionen! Mamma ska snart göra toast till mig för jag är hungrig, och så ska jag dricka lite cider och bara slappa. Glöm inte att ikväll kommer Linas kvällsbok på kanal 5, kl 20.00! Ska spela in den för den är så härlig. Senast jag såg den såg jag den med min fina Emma! Nej nu ska jag fortsätta spela lite Farmville, och sen ska jag börja skriva på min novell i svenskan! Ha det så bra ni som läser!


sötnosarna johanna och emelie innan räddningstjänsten ;o
haha, är var på en slags anläggning som låg under Älfsborgsbron, för er som bor i Göteborg vet nog vart det ligger! Hade i alla fall kul och det blev mycket skratt med dessa tjejer! Puss på er, ni betyder så mycket!♥



Slutade runt 15.15, alltså mer än 1 timma tidigare, tog 126 mot Torslanda och så fort jag steg på bussen och satte mig så kände jag att jag höll på att somna. Blev så fruktansvärt trött och för första gången i mitt liv ville jag inte gå av bussen när jag var framme! Dock skulle jag hämta mina bröder. Hade hämtat min ena och han skulle ställa sig vid parkeringen medans jag hämtade min yngre bror. Sen när jag och min yngsta bror kommer till parkeringen så är min andra bror försvunnen. Fick panik och började gråta och han fanns verkligen ingenstans. Sprang runt och frågade och mådde helt äckligt dåligt. Sen kom min bror springandes och hade antagligen inte uppfattat att jag sa att han skulle vänta vid parkeringen. Blev så lättad, men samtidigt arg för att det hände. Aldrig, aldrig mer!
Love you guuuys!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0