Treåring kördes ihjäl av mamma



Kan inte fatta att sånna här saker händer.
Detta hände strax utanför Skövde. En mamma skulle backa ur från bostadsparkeringen när hennes 3 åriga son plötsligt hamnar framför bilen. Hon har alltså inte backat på sin son, utan "kört på" honom utan att mamman ens hinner reagera eller stanna. Senare den dagen avled 3 åringen på sjukhuset för för allvarliga skador.

Så fruktansvärt tragiskt. Nu när ni läser detta är det kanske "jaha,", men tänk om det hade varit er lillebror eller liknande, vilken stor sorg det hade blivit för dig och din familj i resten av era liv. Jag hade inte klarat av det. Folk dör varje dag, men jag vet inte varför jag reagerar så stort när det handlar om barn som dör. Har alltid varit svag för det. Även om mamman inte visste att hennes son var där, eftersom han bara dök upp utan orsak, så säger jag bara håll koll. Man vet aldrig vad som kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0