Trött

Idag blev jag väckt av Camillas mobil, hennes mamma ringde och sa att hon skulle hämta henne 12.20 istället för runt 11, för de skulle iväg nånstans. Så det var bara att ställa om alarmet och somna om, för vi somnade ganska sent igår. När vi väl tog oss upp ur sängen så blev det vanliga grejer, som frukost, borta tänderna etc. Och Camilla hade beslutsångest och visste inte vad hon skulle ha på sig. Haha. Tog bussen från Backa runt 12.30 och nu har jag varit hemma i mitt kära hem i 1,5 timma. Underbart att vara hemma för är så fruktansvärt trött.. Så resten av dagen ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt med familj och snacks. Imorgon blir det nya äventyr!
Pok J♥


nu blir det att sitta ute i solen och försöka få lite färg ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0