hiss,diss



Hiss


Människor som tror på sig själva
Detta är det bästa jag vet, självsäkra människor utan att bli alldeles för självsäkra. Som inte behöver se sig själv som ful, men samtidigt inte som världens mest perfekta. Det behövs fler med bättre självförtroende!

Hemma kvällar
Nu när hösten närmar sig med stora steg så kan man äntligen ha mysiga och svala hemmakvällar med familj, vänner eller med någon du kanske tycker om?

Frisör tid
Nu när sommaren har varit så blir håret oftast mycket slitet av solen och allt badande i saltvatten (för er som har badat dvs.) Då finns inget bättre än att boka en frisör tid och ge sitt hår de bästa de förtjänar efter en lång sommar.

Godis
Måste vara det godaste som finns, i alla fall när man inte ätit socker på länge. Då är en stor godispåse det enda man behöver för att må riktigt bra igen!

Födelsedagar
Väntan och längtan efter att på nytt bli ett litet barn igen som vill öppna presenter trots att man vet minst hälften av vad man kommer att få. Känslan är underbar tycker jag.



Diss

Tråkiga människor
Människor som bara vill sitta hemma hela dagarna och inte hitta på något. Kan vara mysigt och kul ibland men inte varje dag. Ryck upp er tråkmånsar!

Människor som aldrig kommer fram till en sak
Personer som pratar om en sak hur länge som helst utan att komma fram till vad man egentligen vill berätta. Fruktansvärt frustrerande och jag själv orkar bara med det om jag så måste..

Skolstart
Snart börjar skolan igen och man känner hur man blir helt tung och trött i kroppen. Hur ångesten växer och hur man ska förstå att man nu ska klara av ännu ett år i skolan.

Studenter
Ja, ursäkta mig men OM jag stör mig på er som har gått ut skolan. Ni som aldrig mer behöver räkna ett endaste mattetal eller ni som aldrig behöver gå upp tidigt på morgonen för att komma iväg till en skola ni inte vill sätta eran fot i. Njut och sluta klaga på allt annat. Ni har ju redan allt nu typ .

Bloggare som tror att de är så specialla
Äh heiiii bloggen, ehm idag har jag bara chillat och shoppat för ni vet ju att jag har så myyckket pengaaar ehhh. I know you love me, MUAH.
Usch, jag spyr. Väx upp någon gång och fatta att man inte älskar er bara för att ni skriver på en blogg. De flesta bloggar jag läser som är kända, läser jag endast för att de är så patetiska. Hade inte velat vara känd på de sättet iaf :)

Kommentarer
Postat av: emil

åååh nu ska jag kommentera o jag har precis ätit choklad, tack julia du försötrde mitt tangentbord klibbigt värre -.-

2009-08-17 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0