Vad är det för fel på folk?

Vad är det för fel på dessa "kända" bloggerskor? De skriver stolt att de har köpt kläder på exempelvis Gina tricot, och om man själv köper en likadan kofta/tröja m.m, så är man "wanna be" den personen. De beter sig som att de har en högre rankning en oss andra vanliga människor. Jag köper inte kläder för att vara en "wanna be" utan jag köper kläder för att jag tycker det är kul och snyggt. Folk borde komma ner på jorden och fatta att det antagligen finns en och en annan person som köpte just den koftan före denna bloggerska, är bloggerskan wanna be den personen då eller hur går allt ihop? Bloggerskan tror att hon är någon prinsessa som har så otroligt mycket pengar, men om jag hade haft mycket pengar så hade jag letat upp en annan affär där det fanns snygga, dyra kläder som ingen annan har råd att köpa, eller en ovanlig affär som inte finns i hela Sverige. Varför går idioten till Gina tricot och köper kläder där det max kostar 500kr/plagg. Jag hade i alla fall velat ha mer annorlunda kläder i så fall! Usch på dessa fjortisar som tror att man vill vara som dom när man i själva verket bara läser deras blogg för att det är så fruktansvärt pinsamt att se ut och beté sig som dom. De kallar andra wanna be, men i själva verket är det dom själva, eller hon som är det. Wanna be a Barbie/Prinsessa/Allmighty. Pinsamt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0