Vill sova nuu

Usch, ingen bra kväll och sånt. Känner mig bara seg och lite halv deppig, hoppas det går över imorgon. Imorgon är det i alla fall ingen skola för mig, ska till odontologen och kolla så mina tänder fortfarande ser bra ut. Har ju haft tandställning för ett halv år sen ungefär och sover med en slags "skena" på natten. Men jag klarar inte av det mer för jag kan inte sova bra, vaknar flera gånger per natt och det känns jätte obekvämt i munnen. Så ska prata med dom så man kan få något annat, en ståltråd bakom tänderna som jag har i underkäken eller vad som helst. Orkar inte , haha. Ska även träna imorgon också sen får man se vad som händer mer imorgon. Nu kollar jag på Det okända med min bror och pappa och ska snart sova känner jag, men om jag nu ska det så hörs vi imorgon! Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0