Yesterdayyy

Tänkte berätta lite om gårdagen. Åkte som sagt in till stan och var med Emma, vi shoppade lite och snackade massa. Hade super mysigt. Emma köpte en tröja från bikbok och so did I, men inte likadan. Efter 2 timmar kom Johan och hämtade mig i stan, och då gav jag honom min present till honom eftersom vi firar 2 år och 3 månader, inget speciellt.Ett par strumpor med en gullig text på, bild kommer! Vi åkte i alla fall hem, åt lite och tog det lugnt. Efter det åkte vi hem till Johans pappa en stund och var lite sociala i någon timma. Senare på kvällen följde jag och Sara med Johan när han skulle skaeta med sina kompisar. Chillerill.


Johans pappas kattungar=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0