Bilder från Dianas 18års dag!

Som sagt så var det ju fest/tjejmiddag hemma hos Diana i fredags för hon fyllde ju 18 år. Diana är en stor flicka nu som får göra precis som hon vill, hihi. Förövrigt har jag lite bilder från kvällen som jag blivit taggad över facebook.

Jag och födelsedagsbarnet Diana <3

 

Jag och födelsedagsbarnet Diana <3

 

Jag och Jasmine <3

 

Jag, och detta har jag inget minne av

 

Dian och jag <3

 

Tjejerna <3



Tjejerna <3



tack för en grym kväll tillsammans med er! hade sjukt roligt och hoppas att vi gör liknande någon mer gång, träffade nya människor som var för goa. ni gjorde min kväll för jävla rolig!
<3


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0