Helgen som varit

Tänkte berätta lite för er intresserade läsare om vad som har hänt under min helg, (start från igår). Ja, alltså igår var jag och Emelie på jul på Liseberg, där vi även mötte upp Jenny och några till. Tillsammans gick vi Gasten, och självklart erbjöd jag mig att gå sist eftersom ingen annan ville. Aldrig i hela mitt liv att detta sker en gång till, tänker inte ens beskriva hur hemskt det var. Efter detta skildes vi åt, jag och Emelie gick och kollade runt lite och spelade även på spelhuset. Runt 21 så bestämde vi oss för att åka därifrån för Emelie skulle på en fest, och då åkte jag till Eketrä och var med Timmy en stund. Efter detta åkte jag hem till min kära familj och myste. Var uppe till klockan 3 på morgonen och gjorde i stort sett ingenting. Kul lördag iallafall!

Idag har jag varit iväg och tränat på gymmet, och köpte även en slags tröja på cubus, hade tänkt att ladda upp den här, men tyvärr finns den inte på cubus hemsida, men den var svart i vilket fall som helst. Jag åkte därefter hem, är så van vid att vara i stan så detta är en vanlig vardag för mig. När jag kom hem så var jag sjukt hungrig, så runt 19 åt jag och kollade även på 2012 tillsammans med min pappa. Filmen var sjukt bra, men ändå hemsk så klart. Jag vet inte om jag kan tro på att jordens undergång är 2012, för mayaindianerna har ju sagt så många andra datum då det inte skedde något? Efter att man såg filmen så får man väll verkligen hoppas på att det inte sker, för det skedde helt sjukt fruktansvärda saker som nog ingen vill vara med om. Har varit en helt okej skön helg, är dock väldigt trött eftersom jag lagt mig väldigt sent så man får väll hoppas att tiderna blir bättre ikväll, vilket de säkerligen inte kommer att bli..


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0