Jullov!

Äntligen är det jullov, helt underbart. I fredags fyllde Diana 18 år, och då var det tjejmiddag/fest och det var riktigt grymt. Hade sjukt kul och det finns många härliga bilder från kvällen på facebook. Både lördag och idag har jag varit hemma, och bara slappat och tagit det lugnt. Känt att jag behöver det nu efter all skola och skit, är så trött på skolan nu så det är sjukt skönt att vara ledig.

Nu sitter jag och kollar på Hells kiten och har riktigt ont i magen av flera anledningar, så det är ju inte så roligt men man får hoppas att det löser sig, för det brukar ju i alla fall det mesta göra. Vi har föresten pyntat vår gran som vi tagit in, och den blev så fin. Den här tiden på julen älskar jag, precis innan julafton och fram till nyår är den bästa tiden på vintern. Före och efter är bara tråkigt enligt mig. Är dålig på att uppdatera, men det blir tyvärr så ibland. Ska fortsätta kolla på tv nu så uppdaterar jag så småningom.


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0