Natt uppdatering

Hej min fina blogg, hihihihihihihihihihiihih

nej ska vara seriös nu, tänkte berätta vad som hände mig för exakt 24 timmar sen, om jag nu vågar skriva om det. Jag låg uppe på mitt rum och läste, och va helt klarvaken när jag plötsligt hörde ett skratt, som inte lätt som ett snällt skratt precis. Mitt hus är ju känt för att det händer lite konstiga saker, men inte sånt här.. Blev ju livrädd men tänkte ju såklart att jag bara inbillade mig, men min katt reagerade också och rå stirrade mot min trappa.. Jag kommer aldrig kunna sova i natt, speciellt inte efter att jag påminner mig själv om det här i bloggen. Mamma och pappa erbjöd att jag fick sova mellan dem, men det känns lite sådär, bebis stil ? Jag är sjukt rädd, men tror jag klarar mig (förhoppningsvis)


får ju hoppas att man bara inbillar sig trots allt, eller hur?




over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0