Nattuppdatering

Jag måste verkligen börja uppdatera bättre tror jag.. Men dessa dagar har jag enbart varit i stan med min pojkvän och shoppat som bara den, så jag har knappt suttit vid datorn överhuvudtaget so thats my excuse. Hittade mycket under rean kan man säga, det är inte ofta man gör det så är mycket nöjd. Har alltså spenderat dessa 3 dagar tillsammans med min pojkvän, som har sovit hos mig - mysigt. Han åkte hem idag vid 13.40 och då åkte jag även till min frisör och blonderade och klippte mig, det blev helt okej, är inte helt nöjd med klippningen men det växer ju ut, man måste alltid se det positiva i det negativa har jag lärt mig.

För övrigt ligger jag i sängen nu med min nya laptop, känns skönt att kunna ligga ner och surfa. Ska sova nu eftersom jag ska upp imorgon och packa iordning mina väskor för jag ska till min pojkvän nu över nyår, så vet inte riktigt hur länge jag kommer stanna, förmodligen tills söndag om han står ut med mig, haha.

Är det bara jag som tycker man ser extremt ful ut i frisörsalongens speglar? Jag menar, när man blir klippt, jag ser ju helt hemsk ut, klarade knappt av att kolla mig själv i ögonen utan jag satt och kollade på vad frisören gjorde hela tiden för jag mådde seriöst dåligt av att se mig själv, haha. Nu i efterhand skrattar jag åt de, men fy fan vad ful jag var, haha. Tycker även att lukten av färgningen är extremt äcklig, så så fort jag kom hem så försökte jag duscha ur det mesta men känner fortfarande att lukten sitter kvar..










Lite nya bilder på mig själv och mitt hair! Som ni kanske ser så har jag på bild nummer två en hemskt röd och lysande finne eller vad man nu ska kalla det för jag har ju bokstavligen talat mosat den så den ser helt hemsk ut. Så kan det gå när man ligger i sängen och har tråkigt, då får man sig en surprise efteråt, haha. För övrigt så är jag osminkad på alla bilderna.




over and out



Kommentarer
Postat av: Anonym

fint fint :D har du löshår? isf clips eller de andra ? :)

2010-01-05 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0