Såhär kan det låta @ facebook

sjukt att du ens nämner det, för jag har sjukt tråkigt just medan jag sitter och kollar på sjuka videoklipp på yotube. Har förövrigt sjukt ont i min arm och även sjukt ont i min kind. Jag tog nämligen den sjuka sprutan idag för att jag inte skulle bli en sjuk gris, men vad händer? Jo, jag får sjukt ont i min arm istället och nu sitter jag här och lider sjukt mycket. Funderar på om jag är tillräckligt sjuk för att inte gå till skolan imorgon, för det gör verkligen sjukt ont. Min kind är ett annat sjukt problem som Diana orsakade. Hon gav mig en sjuk smäll med en hockeyklubba, så nu är min sjuka kind svullen som fan, sjukt va? Jag skriver sjukt långsamt just nu, för jag kan inte röra min vänstra arm, för det är den jag har så sjukt ont i just nu, tycker det är sjukt jobbigt. och jag tycker det är sjukt kul om någon av er ens läser igenom allt sjukt jag skriver just nu, för då måste ni också vara sjukt uttråkade, eller? jag tycker hela den här situationen är helt sjuk. dock har jag sjukt nog inte slagit i min sjuka vänstra svin arm nånstans, men sjukt nog så var det en sjukt ful äcklig unge som slog i sin väska i min sjuka arm idag på bussen, blev sjukt sur för tycker inte man beter sig så mot en sjuk person som mig, speciellt inte när jag har sjukt ont i min arm. jag har faktiskt sjukt kul just nu, sitter återigen och skrattar åt allt sjukt jag skriver, för detta är rätt sjukt eller hur? vet inte hur mycket jag ska fortsätta skriva, för har redan skrivit sjukt mycket onödiga saker, men tycker ändå ni sjuka människor har rätt att få reda på mina sjuka tankar. Man säger ju att man inte ska hålla inne sina tankar och funderingar, och just nu följer jag det sjuka rådet och pratar ut om mina sjuka känslor, för jag känner mig sjukt sårbar just nu. Inte nog med att jag har sjukt ont i min arm, så har det nu spridit sig till mitt ena sjuka skulderblad som det dunkar lagom sjukt i just nu. Ganska sjukt om jag nu får säga det själv. Detta kanske man skulle kunna lämna in i någon sjuk uppsattsform, hade kanske fått sjukt bra betyg för att jag skriver ordet sjukt, sjukt mycket hela tiden. Det borde ändå vara någon slags sjuk talang tycker jag, tycker inte ni det? Eller så tycker ni bara jag är allmänt sjuk som har skrivit sjukt mycket, men det struntar jag i för jag har fortfarande sjukt tråkigt och vill egentligen bara gå och lägga mig och sova sjukt länge, och vakna upp utan någon sjuk smärta i min sjuka kropp. Tycker det är rätt orättvist att man ska känna den här sjuka smärtan, man tar ju det sjuka vaccinet av en anledning, eller kanske två sjuka anledningar. Det gjorde ju sjukt galet ont och jag grät som en liten sjuk gris, men jag gjorde det ju för att jag skulle må sjukt bra efteråt och slippa tänka på att man kan bli sjukt sjuk om man inte tar vaccinet. Så tänk nu alla ni andra sjuka människor som väljer att inte ta det sjuka vaccinet, det är ganska sjukt osmart av er, för jag tror inte att man kommer gå baklänges som en bi-effekt, det låter ju bara lagom sjukt? eller är det bara jag som tycker det är sjukt? Förövrigt tkr jag det är ganska trevligt att sitta och skriva till mig, även fast jag känner mig lite smått sjuk.

Kommentarer
Postat av: lisa

Det är sjukt att du orkar. Men det var sjukt kul o läsa xD speciellt "jag grät som en sjuk liten gris" haha

2009-12-08 @ 14:11:49
Postat av: Lulle

OMG Julia jag har fått sjukt mkt huvevärk av att läsa allt det där sjukt! Att du orkar var så sjuk! HAHA ;D

2009-12-17 @ 18:58:32
URL: http://lluullee.blogg.se/
Postat av: Tilda

Nä nu e det dags att uppdatera igen Julia, helt sjukt vad tråkigt jag har vid datorn!!!

2009-12-20 @ 16:47:07
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0