Svininfluensa sprutan imorgon..

Då var det dags, min klass är en av dom sista på min skola som tar sprutan imorgon. Kan det vara ett dåligt tecken? Är riktigt orolig för vad bieffekterna kan bli, man vet ju aldrig vad som kan hända. Speciellt inte efter allt media har skrivit, men är det ens något att ens lägga ner tid att lita på? Tror inte det, men är även orolig att det ska göra ont.. Haha, vilken tönt jag är, men är riktigt rädd för sprutor. Vi får väll se hur det går, för jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk eftersom jag och några kompisar ska på Twilight New Moon på onsdag, och det har blivit uppskjutet så många gånger så nu får inte detta hindra oss!

Tänk om man blir som hon tjejen blev av sprutan. Jag tänkte ladda upp videoklippet från youtube åt er, så ni själva får se henne. Blir jag sån, så snälla lova mig att döda mig långsamt.

Man vill ju inte att detta ska hända, eller hur?

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0