Att blogga är komplicerat

Nu har jag suttit framför datorn i flera timmar för att komma underfund med hur man gör iordning en snygg blogg. Jag har lyckats med en del saker men ändå ser bloggen konstig ut (tycker jag). I alla fall, just nu sitter jag hemma och är barnvakt till mina småbröder för min pappa är och jobbar och min mamma är hos frisören och självklart ställer jag upp när mamma behöver hjälp(a). Vad som händer mer idag vet jag på ett ungefär. När mamma kommer hem så ska jag in och träna lite. Haha stor planering. Man känner sig inte så fräsch efter flera timmar vid datorn, under ett täcke, iförd endast t-shirt och trosor. Önskar att det var bättre väder, så man kan sola och bada hela dagarna. Hade varit så underbart att åka utomlands.

Aja, hoppas jag kommer underfund med detta, för jag känner inte att jag har lust att köpa en design. Ni som läser (antagligen 1-2 pers) får ha det så bra. Pok♥    j










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0