Godmorgon!

Gick precis upp och det första man ser är dåligt väder. Ingen överraskning precis men man kan ju alltid hoppas. Är så trött på att sommar ska kallas just för "sommar". Detta är ju mer som höst med moln, regn och kyla. Så, detta är ett förlängt höstlov, nu känns det bättre för nu stämmer vädret in i alla fall. Just nu sitter jag i soffan med min ena bror och kollar på Eva&Adam avsnitten. Väcer så mycket minnen, världens bästa serie typ!
Jag har inget planerat för resten av dagen men jag tänker inte sitta hemma, så kanske ska vara med Camilla:) Får se vad man hittar på i så fall. Skulle egentligen åkt till Åsa (inte en person utan ett ställe för er som inte vet), för där är mina kusiner och min mormor (a) De har sin sommarstuga där. Skulle bara varit där över dagen, men det är ju aldrig något bra väder... Men just det ja, det är ju höst.

Puss och kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0