Kvällsuppdatering

Dagen har varit bra även fast jag inte haft så mycket att göra. Åkte som sagt in till stan vid 17.30 för att gymma, har börjat komma igång med det ganska bra nu och det känns skönt att man orkar! I alla fall, gymmade i 1 timma sen åkte jag hem. Kom hem och åt pastasallad (nyttigt jag vet) och kollade på Hemsökta hus med min pappa. Sen blev det att spela Ballongspelet med min käre bror och det var ganska kul ^^ Orkar inte förklara hur det gick till. Det är ungefär vad jag har gjort sen jag kom hem, och snart ska jag lägga mig i sängen och läsa lite och kanske prata några ord med min tuffa pojkvän.

Men så får jag inte glömma, att idag är det ingen vanlig dag utan idag är det min bästa vän Emelies födelsedag! Hon blir helt 17 år, har känt dig i 8 av de åren och jag ångrar ingenting jag har gjort med dig. Vi har bråkat, vi har skrattat, vi har gråtit och vi har mött varandra åter. Jag älskar dig min underbara Emelie! Finns ingen som du! Måste ta och ses snart och fira din dag, kanske till helgen? Om du ser det här, så hör av dig! Saknar dig gumman.


världens finaste, och hon är min bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0