Myskväll tidigt

Nu har jag planerat min dag för er som är intresserade. Nu, de närmaste timmarna ska jag mysa med chips, choklad och läsk (någon gång får man faktiskt vara onyttig) och samtidigt kolla på Hang over för den är så sjukt rolig. Passa på nu medans jag är ensam hemma för pappa jobbar och mamma och co är i affären och handlar lite åt mig och sånt (a). Sen ska jag äta skagenröra macka för jag är så förbannat sugen på det + äta vitlöksbaguette som mamma ska värma i ugnen. Mmhh, nu läskar jag bara upp mig själv så det får räcka. Tänk vad mycket man kan hinna göra! Eftersom min tråkmåns till pojkvän inte har tid att prata med mig, så får jag underhålla mig själv! Så de så FUCK YOU:)
Hörs senare ikväll! Pok J



Två dagar innan sitt bröllop åker Doug och hans tre polare till Las Vegas för att festa loss på en oförglömlig svensexa. När de tre vaknar upp med sprängande huvudvärk morgonen efter är gårdagskvällen en enda stor minneslucka. Deras lyxiga hotellsvit är fullständigt vandaliserad och brudgummen är försvunnen. Utan en aning om vad som hänt och med väldigt lite tid på sig så måste trion följa sina dimmiga spår bakåt i tiden. De får gå igenom alla sina dåliga beslut för att komma på var det gick snett och förhoppningsvis hinna få Doug tillbaka till Los Angeles i tid till bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0