Världens finaste pojkvän

Sista inlägget innan jag går och lägger mig är en bild på min söta och underbara pojkvän med lite alkohol i kroppen! Men skam den som inte tycker han ser bra ut ändå! Ville bara skriva några ord om att jag saknar honom fruktansvärt mycket och vi ska inte ses förens den 10 augusti, och det är väll ungefär 2 veckor kvar? Så sammanlagt blir det att vi varit borta från varandra i 1 månad, bara för att vara ifrån varandra, sakna varandra, för det är så mysigt när man träffas åter! När man har en partner en längre tid så kanske man tillslut inte alltid förstå vad man har. Det har jag förstått nu, och det gör mig så varm i hela kroppen. Att känna att man har en sån bra kille som Johan.. Ack ja, va kär jag är! Kommer lagom till vår 2 år och 3 månaders dag som är den 12/8. Hitta på något då dumskalle eller ska du jobba/spela wow? Älskar dig ändå! Du är allt och mycket mer ;* din sulia



min älskling


en "finare" bild på oss, men vem sa att det finns någon normal bild på oss?
cause i love you you you

12/5 2007♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0