Det här hände på Halloween!

Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag inte visste vad som skulle hända på Halloween (igår) men så klart hände det något! Jag och Johan drog hem till Johans kompisar och chillade och spelade in en sjuk film, haha och då menar jag riktigt sjuk och när den kommer ut på youtube så kommer jag lett plett lägga ut den här på min blogg. I vilket fall som helst så blev kvällen riktigt lyckad och efter ett tag åkte vi in till stan och chillade ännu mer och träffade fler kompisar. Halloween, ännu en lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: ikras

hej jag heter ikras å jag hatar zegenare och jag är 19999999999999999999999999 år hahaha ! loooooooooool

2009-11-09 @ 17:24:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0