det höll på att gå riktigt illa tidigare idag ..

Ja, nu är ni allt redigt nyfikna? Jo det var så här, jag slutade skolan och efter ha ätit med Diana skulle jag ta 25 an bussen hem till mig. Väl på 25an känner jag hur jag blir kissinödig, inte mycket så jag ignorerar. Men bussen skumpar och skumpar och jag känner hur det bara trycker på mer och mer.. Jag får panik, men tänker att jag ska byta till en annan buss som tar mig ca 7 minuter ifrån mitt hus så det är ingen fara. Men, 25 an är försenad och jag missar min buss så jag får gå hem som tar ca 20 minuter.

Jag trodde inte det var sant, blev så sjukt sur men det var bara att börja gå, och snabbt fick jag gå för då kände jag inte hur kissinödig jag egentligen var. Nästan hemma trodde jag att jag skulle bryta ihop, så pappa körde mig resten hem. TACK PAPPA! Annars hade jag säkerligen kissat ner mig, och det hade väll inte varit så nice eller ? Kissa alltid innan du ska hem från skolan! .. Dock gjorde jag de men, kissa en extra gång då!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0