Fortfarande hemma

Oh ja, än sitter jag här i soffan och kollar på tv samtidigt som jag tråkar runt på Internet. Varför? Jo, jag har inget bättre för mig. Har inget skolarbete och inget liv, och även om jag hade haft skolarbete så ligger det kvar i skolan. Vet fortfarande inte om jag ska gå imorgon, men vi får se hur man mår och sånt, lite skönt att vila hemma och sånt. Har gått in i en period då jag bara är trött hela tiden, och det är ju inte kul. Jag är även sjukt dålig på att uppdatera och ta bilder på exempelvis dagens outfit och liknande, men ja, sånt är livet ibland.

Vet inte vad man ska göra mer idag men det blir väll som igår. Datorn - Tv - Datorn - Tv - SMS- Data - SMS. Yes, så roligt har jag det och jag VILL ha en snygg design men jag vet ingen som kan fixa och jag orkar inte köpa ett photoshop för jag vet att jag ändå inte kommer fatta ett skit, som vanligt då.


Vad ska ni göra till helgen? Själv ska man förhoppningsvis hem till pojkvännen och stanna där över helgen och kanske eventuellt vara med Emma på fredagen en stund innan hjärtat slutar jobbet. Dock ska hon ju ta sprutan mot svininfluensan imorgon, så vi vet ju inte om hon kommer få biverkningar, då är det ju inte så roligt att flänga runt i staden, haha. Vet inte vad som mer händer i helgen, tror det kommer bli rätt så lugnt och skönt, det kan jag behöva, trots att jag tagit det lugnt ända sen i fredags (a).

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0