hallå där kött och blåbär

Dålig uppdatering som vanligt nu för tiden eftersom det finns ingen tid att sitta vid datorn, like it our not. Har även som vanligt mycket i skolan just nu och ett feting samhällsprov väntar på tisdag som handlar om Internationella relationer, är jag intresserad? Rätt! Nej det är jag absolut inte, men vad gör man inte för att klara det.

Har kommit igång med träningen och den här veckan har jag tränat 3 gånger, inte illa va. Kanske blir en fjärde men får se om jag vill låta min kropp vila eller inte. Tycker faktiskt det är rätt kul och nu tvivlar jag på om jag vill byta från Friskis och Svettis till Sportlife? Vilket tycker ni är eller verkar bäst?



Vad ska jag välja? Sportlife som jag inte vet ett skit om, eller Friskis som jag tycker är helt okej bara att det är sjukt trångt, dålig ac och omodernt?


Föresten så löper min katt nu igen, alltså hon jamar sjukt mycket eller rättare sagt - skriker. Sjukt jobbigt för man kan inte sova om kvällarna, och nu behöver jag min sömn som mest så det gynnar mig inte speciellt bra alls. Ja, nu började hon igen, vilken timing när Idol startar nu igen efter pausen. Stryper katten snart, blir så förbannad på henne. Sitter och kollar på vädret just nu och de säger bara att det ska bli kallt. Jag vill ha tillbaka sommaren, jag saknar det så fruktansvärt mycket. Jag hatar höst och vinter. Våren funkar helt okej men sommaren är ju absolut bäst!

Är det någon som följer Paradise hotel föresten? Tycker ni det är bra? Jag kollar det via www.tv6.se/play när jag har tråkigt, och tycker det är ganska tråkigt och segt. Det danska Paradise hotel var mycket bättre och det älskade jag verkligen, detta är mer wanna be danmark typ. Ingen som är rolig och det händer knappt något kul förutom att någon har sex med någon och den andra strular med den andra. Give me a game, please.

Danmarks Paradise hotel var såå mycket bättre, eller hur ?

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0