hej mina kära bloggläsare

Idag började skolan, how great is that. Låg kvar i sängen extra länge och bara slöade för jag orkade inte, men när jag väl var uppe ur sängen och en halvtimma senare stod vid bussen så kom inte busshelvetet, så jag blev sur och sket i första lektionen och solade solarium istället, härlig start julia! Nej, jag har bestämt mig att fram tills jul ska jag sköta mina tider i skolan sjukt bra, det har jag lovat mig själv och det ska jag där med hålla, så de så.

Föresten för er som inte vet de, mitt nya nyttiga liv börjar nu och det betyder att jag nu endast ska dricka antingen mjölk eller vatten och undvika så mycket onyttigt som möjligt. Allt för att man ska se extra bra ut till sommaren, för de vill ju alla göra så varför inte börja tidigt? Man brukar ju alltid ha som "nyårslöfte" att man ska börja träna och sånt, men det gör jag nu, 2 månader i förväg. Suck on that bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0