hej snyggingar

Ja, vad har jag att berätta för er idag då, inte så mycket faktiskt mer än att jag är sjukt trött på min fula bloggdesign, jag vill kunna göra en snygg men nej, varför ska jag kunna göra något sådant. Om det är någon här som kan tipsa hur man sätter ihop en snygg, så skriv gärna det. Jag är kräsen, och då menar jag inte lite. Jag vill ha en perfekt snygg bloggdesign. Ja ja, thats me.

Sitter i vilket fall som helst och kollar Hells kitchen nu, har precis ätit pasta tillsammans med mina bröder. Sitter för tillfället och tänker på min pojkvän som jag saknar så mycket. Han är så underbar, gullig och sånt. Vi sågs senast förra helgen, alltså inte denna som precis var utan den tidigare. Vi kanske inte ska ses den här helgen heller, för jag har ganska mycket i skolan och han ska eventuellt jobba. Usch för skola och blä för jobb.


over and out

och om ni vet något nice om hur man gör en snygg och profisionell design så skriv det ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0