helsingborg bilderna!

Som ni vet så var jag i Helsingborg i torsdags och fredags förra veckan och skrev även att det skulle komma bilder på mig och min pojkvän, och det händer just här och nu. Är ju som sagt dålig på att ladda upp just bilder men nu kommer lite uppdatering! Dock är blogg.se sjuukt segt -.-


johan kan köra bil, men han kan inte se normal ut (L)

 

utsikt från danmarks färjan

 

juulia

 

i danmark ((:

 

hotellrummet i helsingborg :)

 

gör oss redo för att gå uuut

 

sweetie and me

 

johan har kul med kameran, haha

 

 

jag älskar dig hjärtat och tack så mkt för att jag fått spendera dessa dagar tillsammans med dig, ingen gör mig lyckligare och jag älskar dig på alla sätt och vis. vill aldrig ha någon annan än dig, du gör mig så glad!

 

over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0