hemmakväll idag , yao

Ja, nu har jag bestämt mig för att det blir en lugn och skön hemmakväll framför datorn + familj. Sånt behöver man också, ska även vila upp mig inför imorgon då jag ska göra lite instuderingsfrågor i historia, och för att det ska bli gjort behöver jag ta det lugnt. Funderar även på att åka och gymma, kan ju behövas någon gång. Slarvar så mycket med det, men det är bara för att jag vill byta från Friskis & Svettis till Sportlife pga att där jag går nu finns det ingen ac och det är sjukt trångt och kvavt. På Sportlife har jag fått uppfattningen om att det är stort och luftigt och det är så det ska vara tycker jag + att det ligger mer tillgängligt.

Sitter nu och kollar halvt på Körslaget med familjen, tycker inte det är för roligt faktiskt men mina päron följer det så då är jag tvungen att se det, haha. När det är slut ska i alla fall jag och pappa kolla på Zombieland, någon som har sett den? Den verkar läskig men har samtidigt hört att det är en komedi, så får se vad det blir för blandade känslor, haha!

joakim som har gått och lagt sig för tidigt, så vi drog upp honom igen:)

(gårdagens bild)

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0