jag älskar er bloggläsare

Nu har jag kommit upp i nästan 2000 unika läsare, visst är det underbart att så många läser min blogg? Trodde jag aldrig att det skulle hända, dock är jag dålig på att uppdatera och då sjunker det ju läsare hela tiden men det är något man får jobba på, eller hur? Tycker egentligen det är ganska skönt att blogga, bara man tar sig tid och bara skriver det man tänker på och sina funderingar och liknande, så kan ens blogg bli ganska lyckad tror jag.

Imorgon kommer Idol deltagarna till Nordstan klockan 18, vilka kommer att vara där och glo? Jag tror jag ska dit eftersom jag även (som vaniligt) ska in till stan. De ska signera skivor och sjunga antar jag, är inte intresserad av att få någon autograf men det hade varit kul att se dom, eller hur? Hör av er vilka som ska dit, så kanske vi ses!

men den här killen är väll han vi alla saknar mest?

älskade jon, i miss you.

du borde ha vunnit (a)

och nej, jag är inte galet gråtande fan, han är ju bara klockren!

 

over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

lol



2000 läsare och 0 komentarer hahaha

2009-11-28 @ 16:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0