mobilräkning är inte kul..

Jaha, roligt överraskning när man kollar i brevet från Tele 2. En mobilräkning på lite över 2000 kronor, och det är fan inte lite. Ringde mamma och berättade och hon blev nog inte för glad, och det förstår jag. Vad ska man nu göra? Jag har köpt upp hela mitt studiebidrag och månaden har knappt börjat, jag har i stort sätt ingen inkomst. Känns verkligen så fel att ens föräldrar ska behöva betala för något jag har klantat till. Så nu är man inte på världens bästa humör.. Det var ju självklart att jag varit inne på Internet som var den stora summan, och det är så jävla sjukt onödigt av mig men jag missuppfattade nog comviqs hemsida, för där stod de att man kunde surfa för max 8 kronor/dag. Men jag har klantat till mig rejält och de får jag stå för.


 

over and out


Kommentarer
Postat av: Tilda

De där mobilföretagen borde vara tydligare :/ Men aja dem e väl till för att lura folk.

2009-11-05 @ 19:20:03
URL: http://genomskinligartist.blogg.se/
Postat av: nicole

men skaffa comviq kompis och tvinga alla dina kompisar att skaffa det..sen ladda det på 75 eller 150 kr



Sen lär dej att bara smsa ( kostar ju inget ) och om du måste ringa, ring i max 1 min haha



Ja har lärt mej att bara skicka sms (A) :D och ja har 69 kr kvar, och ja laddade den med 75 kr för 2 månader sen:D im sååå happy HAHAHHAHAH

2009-11-06 @ 19:46:24
URL: http://niicoleeeee.blogg.se/
Postat av: nicole

oj ja läste inte så tydligt,, du va inne på internet xD de förklarar väl saken haha

2009-11-06 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0