nu är jag hemma efter mycket som hänt !

Lite update för att jag är så långsam med det, förlåt.

Som sagt åkte jag hem till Emelie och var med henne, Linn och Joakim. Vi hade lite "fest" eller vad man nu kan kalla det, hade sjukt kul med singstar och massa skojs. Drog även till kärra och var där i någon timma och hade några roliga timmar, speciellt jag och joakim som skulle göra olika rörelser när vi gick över ett övergångsställe, undrar vad folk tänkte om oss? Haha! Efter ett tag tog vi sista bussen tillbaka, missade Jesper och Emil som vi skulle träffat men sånt som sker, och det suger. Kom hem och kollade film och chillade. Hade riktigt kul tillsammans med er, och tack Joakim för att du höll mig ifrån diket! :)

Idag mår jag bra, lite trött och seg bara + rätt uttråkad för nu är jag hemma och ska tillbringa kvällen här. Orkar inte gå ut igen. Är sjukt kissinödig, ska kissa snart tänkte jag om ni nu ville ha reda på det!:) Uppdaterar kanske senare om jag hinner och orkar. Och föresten är jag trött på människor som aldrig "orkar" ses, idioter på det. :)



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0