nyduschad och fräsch

Hej igen bloggen *chacha*
Mamma är inte lika arg på mig längre för mobilräkningen, som tur är för jag tycker det är sjukt jobbigt när ens föräldrar är sura på en mer än några timmar, då kan jag typ varken sova eller sitta vid datorn eller liknande. Mina föräldrar brukar nästan aldrig bli sura på mig eftersom jag är en sån duktig flicka *blink*, nej men jag sköter mig för det mesta i skolan och sånt, för min egna skull.

Dock finns det en sak i skolan jag inte sköter mig inom, matematik. Jag klarar inte matte b, det är för svårt för mig och jag är ganska säker på att jag kommer få ett stort IG- i betyg till våren. Nu ska man inte se så lång tid in på framtiden, men som det går nu så är det nästan säkert känns det som, dock är ens mattelärare inte så himla bra, eller jag lär mig i alla fall ingenting av honom.

Detta är i alla fall helgens planer; På fredag, alltså imorgon ska jag gå i skolan mellan 8.20-11, har endast matematik och svenska så det är nice. Därefter ska jag troligen träna, om jag orkar och sen ska jag hämta mina bröder och påbörja att tjäna in 2000 till mobilräkningen -.- good luck julia! Efter ett tag kommer mina päron komma hem och då drar jag till Emelie och Linn och sover där, och det kommer bli feting skoj skoj tror jag! Nanana, mer detaljer får ni inte om fredagen, its some seacret shit. På lördag och söndag ska jag vara hemma med min familj och plugga lite historia och samhällskunskap för har instuderingsfrågor som ska lämnas in på måndag eller tisdag nästa vecka, så lika bra att följa strömmen och fixa skiten.

Nu ska jag fortsätta nörda lite vid datorn och tycka synd om mig själv för att jag inte kan matte, sån skit man får ta ibland. Någon måste ju bita i det sura äpplet, och nu är det jag. För övrigt är äpplen äckliga. Nu kommer det faktiskt upp lite nya bilder på mig som togs igår, hann dock inte ladda upp då.

 

 

 

 

för ingen är perfekt ((:

HAHA

 

over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0