vad gör jag uppe?

Ja, det är en väldigt bra fråga. Kanske för att jag inte ska upp och gå till skolan imorgon? Jo, det kan nog stämma in ganska bra tror jag faktiskt. Kom i alla fall hem idag, eller igår (söndag) från min pojkvän efter en mysig och sjuk helg som vanligt. Alltid något nytt tillsammans med dig hjärtat, du anar inte hur mycket jag älskar dig! Nu sitter jag här och ska nog alldeles strax dra mig mot min säng och sova väldigt skönt, kul för er som ska upp imorgon nana!

Såg föresten "Vem kan slå Filip och Fredrik" eller vad programmet heter? Jag har alltid trott att det var kul, men jag kollade i stort sätt hela (2 timmar och 10 min!!!) och det sög riktigt mycket. Vissa utmaningar var roliga och sånt, men det var så fruktansvärt tråkigt att F&F var så sjukt seriösa och verkligen gick in för att vinna. Jag trodde det skulle vara lite humor över det hela men det var blodigt allvar. Nej fy f*n för sånna människor som alltid tar allt seriöst.

för seriöst program, tråkigt !

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0