Vidare i Idol är ..

Erik Grönwall !



och han förtjänar det sjuukt mycket tycker jag, han har ju en gudomlig röst och han har en underbar personlighet, jag hoppas personligen att han vinner hela Idol för han är en riktig stjärna och talang på hög nivå! Man blir så glad när han sjunger för man vet att han kommer att göra det bra! Han SKA vinna Idol 2009, lätt plätt En riktig idol helt enkelt!



Tove Östman Styrke!



Precis som jag också ville! Wow, det går bra för mig ikväll haha. Nej men hon är sjukt duktig och är en av de som har utvecklats mest i Idol 2009. Från början var hon sjukt blyg och nu är hon framåt och stark. Inte min favorit dock, men hon kommer lätt att gå långt tror jag. Duktig är hon!



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0